How ya goin' - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Sanne Daniëlle - WaarBenJij.nu How ya goin' - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Sanne Daniëlle - WaarBenJij.nu

How ya goin'

Blijf op de hoogte en volg Sanne

17 December 2012 | Australië, Adelaide

Hallo allemaal,

Hier zijn we weer met een update over de afgelopen tijd. Onze plannen zijn toch nog wat veranderd. Vanuit het mooie Bondi Beach zijn we naar Adelaide gevlogen waar we een campervan hebben gehuurd. Sommige van jullie zullen het wel op facebook hebben gezien, het was namelijk een hele mooie met grafetti. We zijn met zijn 3'en gaan rijden van Adelaide naar Melbourne, Stacey en wij twee. We zijn hier langs de grampians gekomen en hebben de great ocean road gereden. Hier hebben we weer super mooie dingen gezien! Wat een mooie natuur is er hier. We hebben onderweg wilde koala's en kangeroes gezien. En we hebben onze eigen grenzen ook eens verlegd door op campinggrounds te slapen in de wildernis. Hier waren alleen wij en onze van, geen toileten, geen douches, helemaal niets als alleen insecten en veeeeel mieren :(. Om de twee dagen zijn we naar een camping gegaan waar we ons toch even konden opfrissen, een douche op een camping is dan godelijk :D haha! Na 7 dagen zijn we aangekomen in Melbourne, hier hebben we de eerste nacht in een hostel geslapen bij onze vrienden die ondertussen ook van Bondi Beach naar Melbourne waren gekomen. Hier hebben we lekker bijgekletst en weer een leuke feestavond gehad. De dag erna zijn we Melbourne gaan verkennen en na het avondeten zijn we richting Phil gegaan. We moesten toen afscheid nemen van de rest van de groep want die gaan we waarschijnlijk niet meer zien hier in het verre Australie. Phil is een via via kennis waar we een nacht konden verblijven. Het huis van Phil was echt super mooi, een echt paleis. De douche en het bed waren dan ook heerlijk en voelde als een luxe hotel! Dat was echt even genieten. Na deze fijne nacht hebben we helaas afscheid genomen van Stacey. Stacey was al vanaf het begin van onze reis bij ons want ze was ook met de groepsreis mee. Dit was best wel even lastig voor tante Stees en ons natuurlijk ;). Na het afscheid zijn we gaan rijden richting Adelaide, na de hele dag gereden te hebben waren wer rond 21.30 bij Murray Bridge. Zo'n 70 km voor Adelaide hier zijn we lekker gaan slapen en gisteren zijn we gearriveerd in Adelaide. Momenteel zitten we in een relaxt hostel en morgen gaan we de outback in!!! Hier hebben we super veel zin in, maar zijn wel heel benieuwd hoe dit gaat worden. Met kerst en oud en nieuw zijn we in Cairns. Hier hebben we net een hostel geboekt. Onze vriend Rico komt daar ook heen dus dat wordt vast weer lachen.

Met ons Engels gaat het trouwens best wel goed. Ook zonder onze heldin in Engels, Stees, redden wij ons prima (Y)! We kunnen gesprekken voeren en de mensen verstaan ons, altijd fijn ;)!

De aankomende dagen zijn we niet bereikbaar vanwege onze trip ;).
Misschien ins onze schrijftaal wat saai, maar wat hier gebeurd en wat we zien is gewoon niet te beschrijven :D!

See ya ;)!

Liefs, knuffels en kusjes Daan en San

• 17 December 2012 - 13:21

Nicole:

Well done, maten!!!
    Tarzan-tje spelen!!! Have fun Girls!!
    xxxx

• 17 December 2012 - 13:38

Oma R:

Lieve Daniëlle,
    Ik vond het heel leuk om je verhaal te lezen en je mooie foto's te zien.Veel plezier nog samen met Sanne en ik kijk toch stiekem uit als je weer thuis bent.
    Groetjes Oma Rombouts

• 17 December 2012 - 14:35

Miranda Dochter Kanomoeder:

Hoi Sanne en Danielle,

Leuk deze reisverslagen te lezen en dus wat dingen voorbij zie komen waar ik ook ben geweest.
    Als ik het lees zie ik het ook weer helemaal voor me, i feel you ;-)
    Maar jullie zijn goed op pad lees ik wel.
    Ik kan niet meer zeggen als geniet en probeer zoveel mogelijk te doen, voor je het weet is het vorbij.
    Ennuhh naar huis gaan wil je dan nog echt niet.
    Have fun Ladies...

Groetjes Miranda (dochter van Maria)

P.s. fijn zo'n mama die steeds tegen mij zegt ohhh leuk sanne heeft weer een nieuw verslagje geplaatst van Australie... Ook ik wil dan hem weer graag lezen ;-)

• 17 December 2012 - 15:40

Lotte:

Ha girls! (goed in het engels geschreven :P)

Ik ben razend benieuwd naar jullie outback verhaal!
    Super,super veel plezier.
    Daan op dit moment zou jij mij weer appen wie er aan het trommelen was.... Hier heb je in de outback geen last van ;)

Liefs,

• 17 December 2012 - 19:19

Pauline:

Lieve meiden. I'm proud! Jullie zijn in no time veranderd in twee echte avonturiers of zat het stiekem al in jullie..? Klinkt goed - en zeker NIET saai - jullie verhalen en fijn dat jullie via FB zorgen voor visuele ondersteuning:P Veel succes in de outback en dan verwacht ik hier weer een uitgebreid verhaal te lezen;) Dikke kus!

• 21 December 2012 - 19:22

Lieke:

Wat leuk om jullie verslag te lezen! Ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt met jullie Engels. Daniëlle heeft een enorme talenknobbel.... Veel plezier dames!

• 23 December 2012 - 19:21

Maria En Peter:

Hoi dames
    Leuk om te lezen wat jullie allemaal doen en nog gaan doen.
    Vanuit het natte Oisterwijk wensen wij jullie fijne kerstdagen toe.

• 30 December 2012 - 20:33

Kanomoeder Maria:

Hoi Sanne en Danielle,

Leuk om te lezen wat jullie allemaal meemaken en beleven.Heerlijk dat zomerse weer.We wensen jullie een hele fijne jaarwisseling en nog veel plezier daar.We zullen een borrel nemen op het nieuwe jaar.PROOST!!!!

Groetjes van Maria en Rinus