Nog drie weken voor vertrek!!! - Reisverslag uit Moergestel, Nederland van Sanne Daniëlle - WaarBenJij.nu Nog drie weken voor vertrek!!! - Reisverslag uit Moergestel, Nederland van Sanne Daniëlle - WaarBenJij.nu

Nog drie weken voor vertrek!!!

Door: Daniëlle en Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

04 November 2012 | Nederland, Moergestel

Hallo allemaal,

Na lang zeuren van verschillende mensen is hier uiteindelijke onze waarbenjij.nu! Hopelijk hebben we tijd om tijdens ons geweldige avontuur hier verschillende verhalen en/ of foto's op te plaatsen zodat jullie een kleine indruk krijgen van wat wij aan het doen zijn. De spanningen nemen bij ons al toe, het af tellen is nu echt begonnen en we zijn druk bezig met alle voorbereidingen ;)!

Tata,

Daniëlle en Sanne

• 05 November 2012 - 11:27

Mieke:

Lieverds! Het komt nu inderdaad toch wel heel dichtbij.. Spannend!! Wat zullen we jullie hier gaan missen, maar echt ontzettend gaaf dat jullie dit gaan doen! Nu eerst nog even genieten van alle eetafspraken met jullie vriendinnen :) en dan op naar Australië! Xx

• 06 November 2012 - 16:07

Nicole:

Zo, deze staat bij de favorieten!!
    Laat die spannende verhalen en foto's maar komen ;) Ik kijk er naar uit om ze te lezen/zien!
    Make some Fun Girls!! xxxx

• 06 November 2012 - 19:22

Mama Petra:

Super leuk, ben reuze benieuwd naar jullie avonturen, foto's en verhalen

• 26 November 2012 - 08:03

Antoinette:

Hoi Dana en Sanne,

Gisteren al afscheid van je genomen met een stevige knuffel!! Die zal ik 3 maanden moeten missen.
    Dames héél véél plezier en ik ben blij dat ik via deze website af en toe een beetje met jullie "mee kan reizen".
    Gnoe'tjes

• 27 November 2012 - 15:19

Betty:

Hoi Daan en Sanne,
    Op dit moment zitten jullie in het vliegtuig, op weg naar het grote avontuur. Nogmaals heel veel plezier en geniet!!! Ga snorkelen, duiken, zwemmen met dolfijnen en alles wat je daar maar kunt doen. Als ik naar de verhalen van Stefan luisterde is het daar echt geweldig en zou, als ik nog jonger was, meteen vertrekken. Veel plezier dames en ik volg jullie op de site. Dikke kus xxx