de eerste dag in sydney - Reisverslag uit Moergestel, Nederland van Sanne Daniëlle - WaarBenJij.nu de eerste dag in sydney - Reisverslag uit Moergestel, Nederland van Sanne Daniëlle - WaarBenJij.nu

de eerste dag in sydney

Blijf op de hoogte en volg Sanne

30 November 2012 | Nederland, Moergestel

Hallo allemaal!

Hierbij ons eerste reisverslag vanuit sydney! Na een lange vlucht van 36u zijn we dan eindelijk gearriveerd! Het is hier echt super! Lekker weer, leuke mensen, mooi en gezellig! Alleen is het backpackers leven voor ons nek even wennen. De hostels zijn namelijk niet zo fris en fruitig zoals wil dat thuis gewend zijn maar het is wel prima te doen. Op de heen reis hebben we in het vliegtuig onze medereizigers ontmoet, 20 personen. Het zijn allemaal leuke mensen maar wel heel verschillend. Tijdens de lange reis hebben we veel verhalen uitgewisseld en reisplannen doorgenomen. De meeste uit de groep blijven 5 maanden of langer dus in vergelijking met hun gaan wil maar heel kort ;). Dus zo slecht hebben jullie het nog niet met het missenvan ons :p. In het hostel slapen we met 8 van de groep op een kamer 4 meiden en 4 jongens. Onze kamer is echt de feest kamer wij hebben namelijk de rotterdamse ricardo ook wel rico of rikkert genoemd. Rico heeft echt de meest geweldige droge humor die we in jaren hebben meegemaakt. Iedere zin die rico uitkraamt is te hilarische om nu op papier te zetten. Vaak heeft hij het over zijn moeder die ALLES voor hem regelt zo heeft ze zijn tas ingepakt en kan hij niets terug vinden en het smeren van zijn boterhammen is ook een beetje onwennig en dan nog niet te vergeten de kater behandeling die hij nu mist omdat zijn onder er niet is. Want gisteren zijn we goed op stap geweest! Maar we moeten weer verder dus tot de volgende keer!

Liefs
daniëlle en Sanne

• 30 November 2012 - 01:21

Yvette En Mark:

Lieve Daan & Sanne! Super leuk om jullie eerste avonturen te lezen. De toon is gezet met de eerste avond. Fijn om te lezen en horen dat het zo goed met jullie gaat. Geniet van de tijd daar. We kijken uit naar jullie volgende berichtje en Skypetelefoontje.

Xx en liefs Yve en Mark

• 30 November 2012 - 09:40

MamaPetra:

Hey Daantje en Sanne,
    Leuk dat het gezellig is, geniet met volle teugen van jullie avontuur
    Liefs van ons

• 30 November 2012 - 10:20

Caroline Verhoeven:

klinkt goed! nou geniet ervan en ben benieuwd naar het volgende reisverslag. groetjes van de Duinrakkers

• 30 November 2012 - 13:30

De Swaantjes:

Hey dames...goed om van jullie te horen. Geniet vd zon..wij moesten krabben vanmorgen.. Enjoy!

• 30 November 2012 - 16:09

Nicole:

Haa Daan en Sanne!
    Goed om te lezen, dat het de vlucht goed was gegaan, heb ook al een aantal foto's gezien..
    Grote groep zeg.. Leuk dat het contact al zo goed is met de mede reizigers!
    Laat die Rikkert maar eens horen wat Brabantse humor is! hahaha;)
    Lieverdsss veel plezier nog in Sydney! ;)
    (Daan: Hebben ze daar ook een Mac??) hahaha

• 30 November 2012 - 16:38

Kitty En Kees:

Hey Sanne en Daantje ,
    En dit nog drie maanden!!!
    Geniet er van!
    Dikke kus

• 30 November 2012 - 19:26

Lieke:

Hey,
    Sidney, wow! Hoe gaat het met het engels, Sanne? Hihi. Ik wens jullie allebei heel veel plezier en ik kijk al uit naar het volgende verslag, en dan natuurlijk met foto's.
    Lieke

• 01 December 2012 - 14:27

Janine Niklas Maren En Gerie Of Gemanija:

Heel veel plezier in Sydnie en op de verdere reis.

• 01 December 2012 - 16:22

Maria En Peter:

Hoi
    Fijn om te lezen dat jullie goed gearriveerd zijn Heel veel plezier en fun
    warme groetjes uit Oisterwijk