Op naar Melbourne - Reisverslag uit Moergestel, Nederland van Sanne Daniëlle - WaarBenJij.nu Op naar Melbourne - Reisverslag uit Moergestel, Nederland van Sanne Daniëlle - WaarBenJij.nu

Op naar Melbourne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

03 December 2012 | Nederland, Moergestel

Hallo allemaal,

Daar zijn we weer! Vandaag gaan we vertrekken vanuit Sydney naar Melbourne maar eerst maken we een tussenstop bij Bondi Beach!
De afgelopen dagen hebben we SUPER gave dingen gedaan. We zijn naar de Blue Mountains geweest om te hiken wat echt fantastisch was! Wat een geweldige natuur en wat een uitzicht! Het was echt te mooi om te beschrijven. Het leek op bepaalde stukken op een tropisch regenwoud met smalle paden en de afgrond vlak langs je (foto's zijn op facebook te zien). Momenteel is het erg warm waardoor we toen ook gezwommen hebben onder de watervallen van meters hoog!
Gisteren is Danielle gaan surfen wat ook een super ervaring was. Het ziet er makkelijk uit maar het is toch iets moeilijker dan ik dacht. Halverwege de dag zagen we opeens een vin vlak bij ons in het water. Iedereen in paniek want we dachten dat het een haai was... Maar gelukkig waren het lievere beesten namelijk doflijnen. We konden op onze surfplank naar de dolfijnen peddelen en heb ze van een meter afstand gezien! Echt een SUPER ervaring wat een pret hier :D!.
Sanne is op onderzoek uitgegaan om te kijken welk hostel we het beste bij Bondi Beach kunnen nemen en heeft dat geboekt. We gaan samen met 10 andere van onze groep door reizen wat erg leuk is! Nog even met zijn alle lekker 'chillen' en daarna zal de groep uit elkaar gaan vallen. Wat we erg jammer vinden, maar helaas hebben wij niet genoeg tijd om langer te blijven op plekken.
De afgelopen dagen zijn we ook weer op stap geweest, gisteren lekker karaoke gezongen en gedronken. Wat verrassend is, is dat de rollen hier omgedraaid zijn bij sanne en mij. Sanne drinkt wijn en ik drink bier als we opstap zijn. Thuis in het hostel zijn we al gewend aan de Goon het bekende tappak ;) (voor de mensen die ook in Australie) zijn geweest.

Maar lieve mensen we gaan weer stoppen want het is sonde om binnen te zitten in dit mooie land!

Liefs en knuffels ;)!!!

• 04 December 2012 - 07:56

Marlou:

LIeverds!! Super om te lezen :) Hier lekker druk met de vallende sneeuw buiten! Geniet ervan! x Lout

• 04 December 2012 - 09:01

Nicole:

Jaloersssss!!!!
    Hier is het Koud, sneeuw en regen... Dus geniet er maar lekker van!!
    xx

• 04 December 2012 - 14:30

Kim:

Heey meiden,

Wat leuk om jullie verhalen te lezen, zeker blijven doen!
    Lekker blijven genieten!!

Groetjes Kim

• 04 December 2012 - 19:12

Pauline:

Klinkt als een super leuke eerste week downunder! Dolfijnen, hiken, feestjes en dit is nog maar het begin.. Geniet ervan meiden en hou ons op de hoogte. Liefs vanuit het regenachtige Gèssel.

• 04 December 2012 - 22:13

Mama Petra:

Lieve meiden,
    Super fijn om jullie ervaringen een beetje met jullie te kunnen delen, wij kijken uit naar een vervolgverhaal. Dames geniet van alle leuke dingen.
    Liefs papa mama

• 09 December 2012 - 09:26

Maria En Peter:

Hoi
    Ik heb weer met veel plezier jullie verhaal gelezen.
    liefs uit Oisterwijk